KLANTENSERVICE

VERZENDING

Wanneer ontvangt u uw bestelling?
 
YOTH verzendt alle bestellingen uit Nederland met PostNL. Na ontvangst van uw betaling wordt uw product zo spoedig mogelijk verstuurd. YOTH verzendt elke dag de brievenbuspost en de pakketten, behalve op zaterdag en zondag.
 
Zijn uw bestelling en betaling op een werkdag (ma t/m vrij) voor 16.00 uur ontvangen? Dan versturen wij nog dezelfde dag uw product(en).
 
 
Heeft u vragen over de verzending of uw bestelling?
 
YOTH is het beste te bereiken via e-mail.  E-mails beantwoorden wij doorgaans binnen 24 uur. Ook vragen met betrekking tot uw bestelling kunt u het beste per mail sturen. Vergeet hierbij niet uw bestelnummer te vermelden. Wij kunnen uw vraag dan sneller beantwoorden.

BETALING

Hoe kunt u betalen?
 
U maakt uw betaling vooraf per bank over. U maakt het totaalbedrag van uw order over naar: Bankrekening: NL 82 RABO 0116214570 t.n.v. YOTH

Vermeld hierbij uw bestelnummer als betalingskenmerk! U vindt uw bestelnummer in het scherm nadat u uw bestelling geplaatst heeft. Ook wordt het bestelnummer vermeld in de mail die u ontvangt.

KLACHTEN

Klachtenregeling YOTH
 
Van alle producten van YOTH gaan wij er van uit dat zij 100% in orde zijn. Als dat niet het geval is neemt u zo spoedig mogelijk contact op met YOTH zodat we naar een oplossing kunnen zoeken.

RUILEN / RETOURNEREN

Wilt u een product ruilen of retourneren?
 
Om in aanmerking te komen voor het ruilen van het product danwel een restitutie dient u aan de volgende voorwaarden voldoen:

  1. U dient ons binnen 7 dagen na ontvangst van het product op de hoogte te stellen van uw klacht, uw verzoek om te ruilen of uw verzoek tot restitutie. Stuur hiervoor eerst een mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Vergeet hierbij niet uw bestelnummer te vermelden.
  2. Het artikel dient binnen 7 dagen na het overleg weer in het bezit van YOTH te zijn.
    Stuur het product voldoende gefrankeerd retour aan:
    YOTH
    ACHTER HET STADHUIS 18
    5211 HN   DEN BOSCH
    Bewaar altijd uw bewijs van verzending. YOTH is niet verantwoordelijk voor diefstal of beschadiging tijdens de verzending. Verzend nooit het product retour voordat u hierover overleg hebt gehad met YOTH!
  3. Het product dient (indien mogelijk) terug te worden gestuurd in de originele productverpakking, ongebruikt, ongewassen, niet beschadigd en met eventueel aangehechte kaartjes. Daarbij dient er een notitie toegevoegd te worden met het ordernummer en de gewenste ruil. Zorg dat de geadresseerde en de afzender duidelijk en volledig op de verpakking staan.
  4. In geval u een product wilt ruilen voor een ander product brengen wij alleen de eventuele meerprijs van het product in rekening. Dit bedrag dient u vooraf te voldoen op het rekeningnummer van YOTH.
  5. Bij verzoek tot restitutie wordt het gehele aankoopbedrag, inclusief de aan YOTH betaalde verzendkosten, zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen retour gestort op uw bankrekening indien aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan.
  6. Alleen voldoende gefrankeerde zendingen worden aangenomen! Ongeacht de reden van retour zenden. Niet voldoende of geheel niet gefrankeerde retourzendingen worden niet aangenomen en weer retour afzender gezonden!

    Wanneer u ons niet eerst heeft gemaild en vervolgens de producten geretourneerd heeft binnen de hierboven gestelde termijnen, gelden de producten als door u zonder enig bezwaar geaccepteerd.
     
    Zorg er dus altijd voor dat de pakketten en producten die u retour stuurt, voldoen aan de volgende eisen:
     
    - u heeft vooraf hierover overleg gehad met YOTH via mail
    - u heeft uw poststuk voldoende gefrankeerd
    - u gebruikt (indien mogelijk) de eventuele originele productverpakking